A szerző szellemes és képzett előadóként kiválóan írja meg a planner sikereit az ügyfél, a fogyasztó és a kreatívok felé. Támad minden kutatási gyakorlatot, mely kapcsolatok megalapozása helyett éket ver az ügynökség és a meggyőzni kívánt emberek közé; olyan kutatást javasol, mely porhintés helyett az igazi megismerést szolgálja; s végül bemutatja, hogyan ültethető át a briefbe az egészséges kutatási eredmény úgy, hogy az nagyszerű kreatív ötleteket generáljon. Hazai és külföldi kollégákat szólaltat meg, de példáit saját gyakorlatából hozza – többek között a Polaroid, a Norwegian Cruise Line, a Porsche, az Isuzu és a „got milk?” rendkívül sikeres kampányait.A könyv üzenete, hogy a kellően átgondolt stratégiai tervezés jobb és hatékonyabb reklámozáshoz vezet, és ez az, amiben ügyfél és ügynökség a leginkább érdekelt – a televízió előtt ülő emberekről nem is beszélve.
Nézd meg mit írtak rólunk vagy értékelj minket a Google-ben: Klikk ide - Sarki könyves antikvárium értékelés
**********
Könyves webshopunkhoz facebook oldal is tartozik. "Könyvek 300 Forinttól" facebook, klikk
Személyes átvétel hétfőtől szombatig Budapesten a Corvin negyednél a könyvesboltban: IX. Budapest, Ferenc krt 43.
(Könyvek 300 forinttól)
H - P : 10:00-19:00
Szombat: 10:00-14:00
Vasárnap ZÁRVA
Pont a Corvin negyed villamos/metro megállónál
Az online antikváriumba a könyvek feltöltése folyamatos. Legújabb "használt" könyveinket itt találod: aktuális újdonságok, klikk
Amennyiben a termék "jelenleg nincs raktáron", úgy értesítésre lehet feliratkozni. "Értesítést kér, ha újra van raktáron". Tehát előjegyzést lehet leadni.
A fejlesztés folyamatban van, de ilyenkor az ár az az "utoljára ismert ár". Ha újra van raktáron, akkor az ár módosulhat (árcsökkenés és áremelkedés egyaránt lehetséges) a könyv állapota és éppen aktuális piaci ára alapján. Köszönjük a megértést!