A könyv szerzői nem kevesebbet állítanak, mint hogy a mai sikeres márkák már nem a reklámnak, hanem a pr-nek köszönhetik pozíciójukat, ezért a reklámorientált marketingről át kell térni a pr-orientált marketingre. Különböző márkák bevezetését, életét és reklámkampányait elemzik: vajon a totális média korában miért nem hiteles a reklám, miért csak a pr segítségével már felépített márka szinten tartására jó? Túlkommunikált világunkban a reklám elvesztette hitelét a fogyasztók szemében, egyre szkeptikusabbak állításaival szemben, és ha lehet, elutasítják üzeneteit. Hiába bombázzák őket reklámokkal, ha nincs előzetesen kialakult pozitív képük a termékről vagy a cégről, nem fogják vásárlásra bírni őket, bármilyen jó is a hirdetés. A szerzők szerint a reklám elvesztette kommunikációs funkcióját, inkább művészetté válik. Ezzel szemben a pr lehetővé teszi, hogy az információt közvetve, egy harmadik szereplőn, a médián keresztül juttassák el a közönséghez.
Elemzésük során több olyan, világszerte ismert márkát említenek /pl. Amazon.com, eBay, Google, Linux, Viagra, Microsoft, Wal-Mart, Zara, Body Shop, stb./, amelyek felépítéséhez gyakorlatilag nem használtak reklámot. Elgondolkodtató, vitaindító mű, amelyet a rengeteg példa és a szerzők stílusa tesz még érdekesebbé, élvezhetővé.
Nézd meg mit írtak rólunk vagy értékelj minket a Google-ben: Klikk ide - Sarki könyves antikvárium értékelés
**********
Könyves webshopunkhoz facebook oldal is tartozik. "Könyvek 300 Forinttól" facebook, klikk
Személyes átvétel hétfőtől szombatig Budapesten a Corvin negyednél a könyvesboltban: IX. Budapest, Ferenc krt 43.
(Könyvek 300 forinttól)
H - P : 10:00-19:00
Szombat: 10:00-14:00
Vasárnap ZÁRVA
Pont a Corvin negyed villamos/metro megállónál
Az online antikváriumba a könyvek feltöltése folyamatos. Legújabb "használt" könyveinket itt találod: aktuális újdonságok, klikk
Amennyiben a termék "jelenleg nincs raktáron", úgy értesítésre lehet feliratkozni. "Értesítést kér, ha újra van raktáron". Tehát előjegyzést lehet leadni.
A fejlesztés folyamatban van, de ilyenkor az ár az az "utoljára ismert ár". Ha újra van raktáron, akkor az ár módosulhat (árcsökkenés és áremelkedés egyaránt lehetséges) a könyv állapota és éppen aktuális piaci ára alapján. Köszönjük a megértést!